Nu har jag börjat...

2008-12-05 @ 14:37:28
... att julpynta! Efter en raid i klädkammaren lyckades jag hitta en hel kartong med julsaker som inte sett dagens ljus på många många år...

Så nu har jag satt upp en fin julekrans på ytterdörren...

Hittade också en fin julgardinkappa som min mormor virkat med stor kärlek och omsorg... jag hade ju tänkt köpa nya julgardiner till köket, men eftersom de på ellos är slut och de andra jag sett på di Moda också har försvunnit så kanske det blir mormors gardiner som får pryda köksfönstret.

Har tänkt så mycket på henne de senaste dagarna...

Jag har hängt upp stjärnor i sovrummen... men när det var dags för ljusstakarna till de andra fönstren så fungerade inte en enda av dem, trots att jag satte i nya lampor... hm...nja inte så konstigt kanske de är alla arvegods och har många år på nacken...

Det får bli ett par nya...

                 

De här hittade jag på Claes Ohlson när jag var där och köpte lysrör... jag gillar ju smide så in i vassen... den med kristallhjärtan på skulle passa i köket då även kökslampan har ett par kristaller och är i smide...

Kanske jag köper båda...

Kommentarer
Postat av: Nathali

Båda var fina.. =) men den till höger ´gillar jag mest

2008-12-05 @ 17:41:33
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0