Förresten... jag njöt!

2008-11-16 @ 09:59:54
Härom kvällen fick jag mig äntligen mitt "exklusiva" mamma mys!

Det var jag och Ben&Jerry's... Cookie dough! Och så maken förstås men han fick faktiskt inte smaka... och han ville inte heller förresten för han hade sitt eget mys!

Det var gott! Väldigt gott... så gott och mäktigt att man bara orkade ett par skedar... men redan efter ett par skedar så fanns begäret  där... som godis nästan!

Redan dagen efter gick jag och köpte en burk till... fast då köpte jag Cheesecake Brownie-smaken. Den var också god...

Fast jag måste nog prova fler smaker innan jag kan säga att det är himmelskt gott!

Nu står där i alla fall två burkar i frysen och läskar... Prinsen har varit där och smakat lite också!

Kommentarer
Postat av: Nela

jag vill verkligen åka men lite tråkigt bara med pappa. haha. åker du me så e jag på =) haha kram

2008-11-17 @ 20:01:49
URL: http://nela.blogg.se/
Postat av: Fierza

"Redan dagen efter gick jag och köpte en burk till" HAHAHAHAHA du e så jävla rolig...

Satt maken med sitt chips och cola? HAHA

2008-11-20 @ 21:44:33
URL: http://fierza.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0