Full rulle...

2008-11-30 @ 15:51:06
Kalaset igår gick som smort... fast halva skaran som skulle komma uteblev!

Men desto mera mat och tårta till oss andra...

Ha ha vi käkade rester till både kvällsmat igår och till frukost idag.


Det har varit full rulle här ända sen i förrgår... har knappt haft tid att andas och snart dör jag känns det som, är superförkyld och har feber... kunde inte gå till jobbet idag!
I förrgår ramlade Bebben av en pall och han slog sig ganska så rejält tydligen... men det syntes inte så vi visste ingenting! Igår på eftermiddagen blev han plötsligt gnällig och alldeles svullen runt handleden.

Maken trodde inte det var så allvarligt och sa att vi skulle vänta och se om det gick över eller blev värre... han trodde att de skulle skratta åt oss om vi kom till doktorn med honom...
Jag ville till doktorn, för man kan aldrig veta...

Så min bror körde oss dit när han skull e hem... Maken följde också med men han skulle jobba lite på kvällen så han gick efter ett par timmar...

Efter sju timmar kunde jag ge mig av hem igen... med Bebben och en bruten handled i gips!
Lilla unge... han var så snäll och go hela tiden, läkaren var imponerad av att han kunde leka glatt timme ut och timme in med sin onda hand.

Idag när vi vaknade i morse låg gipset brevid Bebben, han hade lyckats att glida ur det hela... så idag har jag också tillbringat min största tid på akuten... personalen kände igen mig från igår och skrattade hjärtligt när jag kom och reklamerade gipsningen!

Nu sitter min Bebbe i soffan med sin gipsade underarm och tittar på Cartoon Network!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Ojdå !lillen...:/

2008-11-30 @ 18:55:37
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0