I have a dream...

2008-11-25 @ 15:06:13
... och jag har haft den ganska länge!

Och det är att köpa en gammal volkswagenbuss och pimpa den eller rättare sagt "flower powra" den! Och med det menas att den ska förskönas med vackra blommor...

Jag själv har ju inte ens körkort... men vi ska så klart ha chaufför... Prinsen! I bussen finns det plats för alla ungarna och det finns till och med ett litet bagageutrymme, där vi kan stoppa campingutrustingen och käket...

Sen ger vi oss iväg ut på vägarna... sommartid förstås... första anhalten är Skrea Strand i Falkenberg... där ska vi bada, sola och leka i sanden.

Bilen är bara för utflykter...

Jag ska ta på mig en färgglad lång hippieklänning och låta håret flyga i vinden, kanske jag gör två små flätor och fäster ett par blommor i dem... skor behöver jag inga... jag går barfota!

Det ultimata hade ju varit att åka på bilsemester ner genom europa till Spanien och Portugal och leva strandliv i Albufeira och fläta hår på turister... och så klart sälja egenhändigt ihopknåpade smycken.

Mmm... i mina drömmar!

        

Kommentarer
Postat av: nela

åå vilken underbar dröm :)

2008-11-25 @ 15:40:03
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Mimia

Du kan få hänga med om du vill... vi ska ha med vattenpipan också... absolut!

2008-11-25 @ 16:24:31
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0