Idé till prinsessornas rum!

2008-11-12 @ 13:43:20
Vi har ju bestämt oss för att byta sovrum med Prinsessorna... det sovrum vi har nu är det största och det har vi haft en tid nu bara för att vi skulle ha plats för två spjälsängar... men nu är det slut på det tycker jag!

Prinsessorna behöver ha större yta... var sin egen vrå, vilket de kan få i det stora rummet... plus att det kan bli en lekhörna i klädkammaren.

Tjejerna och även mamma gillar rosa, vitt och turkos! Men hur ska man göra, nu har de helt vita väggar och det är jag ganska nöjd med... men jag kan tänka mig en fondvägg i färg.

Prinsessan har fastnat för den här tapeten...


         

Jag tycker den är ok, men bara som fondvägg! Prinsessan tycker att vi ska måla ett par shablonfjärilar på de de övriga väggarna som ska vara vita...

Alla möbler är vita, de har ljuslyktor i turkos och rosa och så finns det lite saker i vitt smide.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0