Jag har insett att...

2008-11-25 @ 23:55:07
... jag är förtjust i killsaker... och med det menar jag allehanda maskiner såsom borrmaskiner, slipmaskiner, skruvdragare osv.

Och inte bara maskiner utan även verktyg... jag hade en imponerande verktygslåda en gång i tiden, men det har jag inte längre för makens vänner har LÅNAT mina saker för evigt!

Jag älskar att tex bläddra i Claes Ohlson-katalogen och titta på alla vackra verktyg och förtjust utropa små läten när jag ser verktyg som jag tycker ser fina ut och som jag skulle vilja ha...

Idag såg jag tex en geringssåg på JULA som var jävligt vacker... den hade teleskopstöd och vackra former!

Jag gillar att slipa, såga, spika och skruva... att skapa saker!

Hade jag haft ett hus... så hade jag definitivt haft en mycket välfylld och välorganiserad verkstad i en snickarbod på tomten.

Undrar om jag var man i mitt tidigare liv?

       

Fast det är ju inte direkt den här typen av verktyg jag tittar på... men de här var ju tjejiga!

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Nejmen, usch vilka tråkiga grejer du tittar på =)



Tur att folk gillar olika saker.. hihi..



Kram

2008-11-27 @ 22:27:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Mimia

Tråkigt va!



Tur att jag gillar andra saker också... hade varit illa annars!



Kram på dig!

2008-11-28 @ 00:39:32
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0