Mofo the Maverick...

2008-11-22 @ 18:39:31
... en skitbra rappare från Göteborg! I alla fall så tycker jag och lill Fan det...

Smaken är ju som baken...

Hans texter är väl kanske inget för ett barn att lyssna på... men eftersom lill Fan redan är ett levande uppslagsverk på alla möjliga språk vad gäller mindre vackra ord så tyckte jag att ok han får lov att lyssna på mr Mofo, bara han inte går runt och upprepar dem ute sen.

Naturligtvis heter lill Fans favoritlåt FUCK YOUR MOMMA... medan mamma håller sig till en lite mildare titel som MAKE YOU CRY.

Så vi får väl tacka Divan som introducerat oss för denne musikman...

           

(Gumman ... är det inte lite Shadi över honom? Suck!)

Kommentarer
Postat av: nela

god kväll. ja, klart jag förstod. men ville bara säga det, hihihi =) kram kram

2008-11-22 @ 21:40:45
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: nathalita

Men va? Nä , jag menade inte dig. om du tänker efter lite så sa jag att en anna viss person är SUR HELA tiden! tänk lite. o låt mig klaga om jag vill. inte konstigt att man klagar o e negativ när varenda jävel omkring en är det!! lrhur. så tyst

2008-11-23 @ 21:42:32
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0