Rumsavdelare

2008-11-19 @ 19:53:30
Vi hade ju tänkt dela av rummet åt prinsessorna så att de får var sin del...

Jag har fastnat för de här två, dels för att de är ganska enkla i modellerna och dels för att de är vita som resten av möblerna.

           

Den från Ikea är lite lägre (149x149) och kraftigare än den från Jysk, som är högre (189x149) och har små små ben under.

Jag hade dessutom tänkt att sätta ett tyg eller en tapetserad masonitbit på på varje sida så att de liksom får var sin del av hyllan och dessutom något som liknar en vägg...

Tror ni att det skulle fungera...

Vet inte om den lägre modellen skulle vara bättre med tanke på ljusinsläppet då det bara finns ett fönster i rummet.

Kommentarer
Postat av: satu

Köp INTE den från jysk.. min väninna har den och kvaliten är urusel och hon ångrar att hon köpte den plus att den är vinglig.. köp den från Ikea den är stadig o bra, har den själv så kan rekommendera den =)

2008-11-20 @ 08:17:24
URL: http://zatu.blogg.se/
Postat av: lina

ja ha den från ikea och ja älskar den. ha haft den i över fyra år och flyttat den fem gången och den är fortfarande hel och fin. stadig är den också. ja tro det sa finnas som några pinnar man skruvar fast i taken och sen spänner mot den också om demska stå mitt i rummet, så den inte tippar. har för mig att et ska finnas en större variant också.

2008-11-25 @ 10:14:15
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0