Sköna morgonstund!

2008-11-16 @ 09:47:39
Söndag morgon... i morgon börjar en ny vecka, tiden går så ofantligt fort! Det lackar mot jul...

Jag som skulle beställa nya julgardiner... pyttsan heller... de jag vill ha är redan slutsålda... får se om jag hittar några andra som faller mig i smaken.

Idag skiner solen här... jag har varit vaken i flera timmar redan... fixat frukost till familjen, diskat, plockat i ordning och skickat iväg maken, lill Fan, Prinsessan och lill Maran till det här stället...

            

Strax ska jag väcka Prinsen och då ska VI äta vår egen mumsiga frukost... jag utfodrade bara de andra familjemedlemmarna förut... då de hade bråttom iväg.

Idag ska vi också åka till mormor & morfar, mormor fyller år! Och även far ska firas då vi inte åkte dit förra helgen... så efter "mums" frukosten ska vi till köpcentret och köpa ett par presenter och sen bär det iväg med tåget... vi ska även möta upp med "badarna" på vägen...

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i t a

Är det lerums badpalats eller?! Har jag rätt`? Börjar saknar GBG nu.. hmm:S

2008-11-16 @ 12:14:24
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0