Chokladmonster i farten...

2008-10-18 @ 15:46:26
Idag har jag och de två skolbarnen ägnat oss åt att städa deras rum...

Och under tiden...  i ett obevakat ögonblick... gjorde lill Prinsessan och Bebben bus! Någon... inte jag, förmodligen ett stora syskon hade lämnat o'boy burken öppen på köksbordet och den hittade så klart de små... just precis när vi andra var upptagna...

När jag och Prinsessan kom ut från hennes rum hittade vi lill Prinsessan i soffan... vi trodde att hon satt i allan ro och  tittade på barnkanalen och reagerade inte ens först...
Men så såg vi hennes ansikte... och tunikan, som var full av o'boy pulver... och händerna... Jag rusade ut till köket för att se var Bebben höll hus... han kilade snabbt förbi mig ut från köket och in i vardagsrummet... helt full av chokladpulver han med!

Och köksgolvet ska vi inte tala om ... de hade till och med lämnat fotspår efter sig!

Prinsessan tog dem båda till duschen och jag tog hand om golvet... nu sitter de så sött i soffan alla fyra och tittar på barnkanalen, tror jag... i alla fall är det ett barnprogram på.

Nu ska jag göra pizza... lite mysigt måste man ha på en lördag!

        

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud så söta dina ungar är!! :)

2008-10-18 @ 18:00:13
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0