Det blev pizza till middag igår...

2008-10-19 @ 19:21:31

Vi har varit extra fattiga den här månaden och igår så var det faktiskt ganska så tomt i både skåpen, kylen och frysen...
Men jag hittade lite ingredienser till supermoms smaskiga hembakade pizza... tyvärr har vi ingen stenugn... men faktiskt så smakade pizzan bra ändå.

Det blev pizza med tonfisk, tomatsås (min hemkokta med en massa smått & gott i), ost och räkor (vi hittade en påse längst ner i frysen).

Pizzan blev jättegod... och när alla sju ätit sig mätta så fanns det ändå kvar ett gäng bitar. De stoppade jag i frysen,så nu är inte den helt tom längre... Jättegott till mellanmål, när man kommer hem från skolan och är lite småhungrig!


                        


Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Åh det ser ju precis ut som min egna pizza, och jag som älskar tonfisk!!



Som sagt, det måste göras snarast.. en sats med tonfisk och lök, och en med köttfärs! Hälften av plåtarna med ananasbitar på också.. Mumma!!

2008-10-19 @ 21:08:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Mimia

Visst är det bara bäst med hembakad pizza, jag har en köttfärsvariant och kycklingvariant också, och alla är lika supergoda! Mums!

2008-10-20 @ 11:49:04
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0