Jag har lusten men inte tiden...

2008-10-05 @ 14:51:30
Jag har bilder i mitt huvud som jag gärna skulle vilja få över till papper eller målarduk... men när?
Lusten finns men tiden räcker inte till och ron vill inte infinna sig...

Innan jag blev mamma så var det nästan allt jag gjorde... jag målade och ritade ständigt och jämt, antingen tillsammans med morfar eller mina goda vänner.

Det kanske blir som med mamma... hon gick också och längtade och drömde om tid att måla då vi var små... och sen när hon äntligen var FRI att uttnyttja sin egen tid som hon ville... då, då satte hon igång!

Underbart vackra verk som hon trollar fram!

Min tid kommer nog men när...

            

Kommentarer
Postat av: Therese

Välkommen hit, vännen!!! :)

2008-10-05 @ 14:52:35
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Mimia

Hej Prinsessan! Tack för titten, klart att jag läser hos dig... från början!

2008-10-05 @ 15:03:25
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej

jag har länge velat börja måla ljuslyktor , men vet inte vad jag ska använda mig av ??

snälla kan du ge mig tips vart jag kan köpa såna färger eller pennor eller vad man nu använder ?

Tack på förhand

Mvh Åsa

2012-03-22 @ 17:40:57

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0