Jag längtar redan...

2008-10-03 @ 21:40:07
... efter julen!

Idag satt jag och tittade i en liten Ellos-katalog som jag fick med posten för ett tag sen. Där hittade jag ett par julgardiner som jag tror att jag bara måste ha.

Jag har aldrig haft ett par julgardiner med tomtar på, utan mina har alltid varit enfärgade, gröna eller röda med med kanske ett omtag i mönstrat tyg. Tänkte att det var dags för lite mönster och tomtar nu...

De sista åren har vi inte ens pyntat hemma...

Men i år tänkte jag att vi skulle ha en riktigt riktigt mysig jul med hela köret... allt som hör till! Jag älskar julen och stämningen som infinner sig då... Att förbereda och planera, att smussla med klappar till barnen...

Till och med en riktig gran ska jag köpa fastän jag är allergisk mot dem... ungarna måste få känna lukten av barr och julgran! Det är saker som man minns hela livet sen...

Ljuva minnen!  Det vill jag inte beröva dem...

                  

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0