Kristaller och sånt där... trams!

2008-10-20 @ 11:02:15
Jag  har beställt en golvljusstake ifrån Jotex... men jag vet inte om jag gillar den än, för det är kristaller på den... och sånt där trams gillar inte jag!

Fast maken gör det... han tycker att det är elegant!

      

Jag får vänta och se hur den ser ut live... om jag inte tycker om den så kan det ju bli en fin julklapp till någon som tycker om sånt.

Jag gillar golvljustakar i smide, men det ska vara lite mer robust, se lite mer gammaldags eller mer handgjort ut... lite grövre och helst utan kristaller!

Den här hade jag tänkt att placera i vårt sovrum... en liten "romance" faktor! Eller varför inte som halloween dekoration tillsammans med häxdräkten...mua ha ha!

Kommentarer
Postat av: Ru*

Wow!

Va fint du har det här!

Lägger dig i favoriter så jag hittar tillbaka S



Kram

2008-10-20 @ 11:40:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/896
Postat av: Mimia

Tack för att du tittade in! Vad kul...välmommen igen!

2008-10-20 @ 11:45:45
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0