Lite glitter... från Glitter!

2008-10-12 @ 17:32:47
Det har jag handlat idag!

Fick ett presentkort där utav grannflickan när jag fyllde år som jag inte använt ännu... förrän idag alltså!
Så nu glänser jag lite... men jag köpte faktiskt mest saker till håret. Idag har vi varit barnfria nästan hela dagen, så vi tog oss en tur till köpcentret bara jag, maken och Bebben.

De andra barnen fick följa med storebror hem till hans pappa och vara med på hans andra lillebrors kalas. Vilket var mycket efterlängtat! Det var så skönt att komma hem från jobbet till ett tyst hem, inga ungar som gapade och skrek...
Vi åt lunch i lugn och ro och sen gick vi ut...

När vi kom tillbaka och ungarna väl var hemma igen, så var vi ute och pratade med en pappa till en kille som hotat att krossa lill Fan... Så nu kanske äntligen det blir lite lugnare i skolan! För lill Fan säger att han uppför sig illa i skolan bara för att killarna här hemma är så elaka mot honom när han är ute och leker. Det tar han sen igen i skolan!

Nu har vi ätit god mat och nu ska jag sätta igång med att baka bröd för 5:e dagen i rad. De äter som hästar här!

Kommentarer
Postat av: only me

ja det är skönt med såna dagar, gäller att passa på att njuta =)

vad du är duktig på att baka då, jag får nog oxå baka lite idag misstänker jag.



kram

2008-10-13 @ 09:46:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Jag är ju tvungen att baka varje dag för de äter upp det så fort och eftersom jag gör allt utan maskiner kan jag inte göra för stora degar för mina armar klarar inte av det... Men det går ju så fort!

2008-10-13 @ 11:38:33
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: värstinnan

men de blir goda bröd iallafall:D kanske därför man äter upp dom hela tiden :)

2009-06-30 @ 12:57:36

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0