Lite mer tantmode...

2008-10-10 @ 11:41:24
Jag sitter här och önskar mig en hel kappsäck full med pengar...

Det är så mycket som jag skulle vilja köpa och behöver köpa, men varken har råd med eller tid till. Det är ganska så hopplöst att försöka handla kläder när man har en halv dagisgrupp med sig.

Jag är ju inte direkt någon accesoire-människa, men nu har jag faktiskt sett en massa fina väskor, sjalar och smycken som jag skulle vilja ha.

Och så har jag bestämt att KappAhl är den affär vars sortiment jag gillar bäst i höst...  Både dam och barn!

Här är en bild på en härlig tröja, dock inte från KappAhl utan från Haléns.

Detta är min favoritmodell på tröjor... stickad mjuk med löst hängande polokrage! Jag vet inte varför men varje gång jag bär en sån så känner jag mig så kvinnlig.

     

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0