Mina små änglar...

2008-10-05 @ 15:00:39
Sitter här och tittar på mina småttingar... de sover middag tillsammans på soffan! De ser så söta ut när de ligger där tillsammans och sover.

De är bästa kompisar och leker jättebra tillsammans. Storasyster vaktar sin lillebror som en falk, inget ont får hända honom. Hon matar honom, torkar av honom och lyfter upp honom när han inte når. Hon ropar direkt på mamma om lillebrorsan är i fara.

Men ibland när han tar hennes dockor då blir hon arg... och när han hänger sig i hennes hår blir hon ledsen och skriker att han är dum och det förstår man ju... inte så kul att bli dragen i håret!

Jag undrar om de alltid kommer att vara så goda vänner som de är nu eller om det är något övergående. Kul om det håller i sig! De är så nära på ett speciellt sätt..

                   .

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha det är enklare än man tror, bara köpa en påse pepparkakskrydda och lägga på degen tillsammans med kanel :)

2008-10-05 @ 20:17:07
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: ;)

Vilka sötnosar!

2008-10-06 @ 13:05:49
Postat av: Nathali

SÅ UNDERBARA ! var jag o patte oxå så?

2008-10-06 @ 13:07:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18554

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0