Tantmode från Lindex den här gången!

2008-10-20 @ 11:44:19
Inte för att jag kan köpa alla vackra kläder jag hittar... här har då inga pengar dimpt ner på mitt konto ännu... men man kan ju få drömma lite. Det kostar inget!

Den här gången tar vi och kikar in lite Lindexkläder... den här klänningen/tunikan tycker jag är jättefin, fast jag är inte så förtjust i resåren. Och jag skulle nog inte använda den utan byxor eller tights till... jo kanske... men bara hemma då!




Idag ska jag ta med mig kameran och gå till Vila... Divan brukade alltid köpa vackra klänningar där och nu finns det en hel del nytt som hon gärna skulle vilja se... ska fråga om jag kan få ta några kort som jag kan skicka till henne, där hon sitter i utlandet och har det lite långtråkigt! 

Kanske jag kan vara en snäll mamma och köpa en klänning sen också...
  

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0