Hej och välkomna till min nya blogg!

2008-10-02 @ 19:52:08
Jag har i närmare två år bloggat på AB... men känner att det är dags att börja flytta därifrån. Tycker inte att det är något större fel på AB, bara att jag känner att jag vill bestämma lite mer själv.

Här har jag tex gjort det mesta själv... bakgrunden, headern, och bestämt lite mer hur det hela ska se ut! Jag är bara nybörjare på det här så jag ber om ursäkt om det är något som är fel eller ser illa ut.

Här kommer jag också att sätta ut mer bilder än vad jag har gjort på AB...

                                 Med vänliga hälsningar,
                                                                           
                                                      

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0