Dundervärk...

2009-04-30 @ 22:11:56
... det bankar i mitt huvud, något så fruktansvärt! Undrar om det är åska på gång?

Är faktiskt lite extra glad idag... för första gången på 10 år... "tadamm"... så har maken lagat mat alldeles själv på alldeles eget initiativ!

Jag höll på att svimma när jag kom hem och det stod mat på bordet...

Det blev chili con carne och det var jättegott!

Jag sa till honom att nu har han smitit undan i så många år... han kan ju om han vill... och därför så förväntar jag mig nu att middagen ska stå färdig varje gång jag kommer hem sent från jobbet!

Här är ett par bilder från vårt torg... jag har aldrig sett så vackra blommor på ett träd förut!

    

    

Jag har ingen aning om vad det är för ett träd, men blommorna och färgen får mig att tänka japanskt...

Nu ska jag sätta mig och titta på en av mina favoritfilmer... Dagboken, som visas på tv nu alldeles strax.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kiish

Jag behöver faktist hjälp med allt, fattar faktist inte ett dygg, fast att jag gått in i disegnadinblogg.se, så går det bara inte!



Så jag behöver hjälp med en hel del...

2009-04-30 @ 22:39:56
URL: http://kiish.blogg.se/
Postat av: Sara

Tror jag vet :-) MAGNOLIA. Underbart vackert!

2009-05-01 @ 11:41:05
Postat av: Mimia

Sara:Du har så rätt så! Jag vet inte varför men jag har hela tiden tänkt mig Magnolia som en liten krukväxt!

2009-05-01 @ 14:42:34
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0