En sån underbar dag!

2009-04-01 @ 18:57:23
Så härligt och så varmt! Jag satt en stund vid sandlådan och bara njöt av värmen i förmiddags...

Men sen ringde fröken från skolan och sa att lill Fan hamnat i slagsmål och att han behövde mig i skolan... då var det "slutnjutet" med ens... och jag fick rusa till skolan!

Väl i skolan så var det ingen panik... barnet lekte för fullt med de andra barnen och fröken och han hade pratat ut. Jag fick mig ett litet samtal med fröken och sen gick jag runt på sight seeing med mina två små trollungar. Idag var det nämligen
"Vårsalong" både i skolan och på dagis, mellan 14 och 17.

Alla föräldrar och syskon var välkomna att besöka skolan eller dagis för att se alla konstverk barnen lyckats åstadkomma under höst och vårtermin...

Det var även försläljning av  både konstverk och bakverk!

Tyvärr var jag lite stressad och hade bråttom hem igen då jag precis hade tvättid...

Kommentarer
Postat av: Fierza

hahaha visst var dom!! :D

2009-04-02 @ 08:38:34
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Jag kikar in och önskar trevlig helg!

2009-04-03 @ 16:30:11
URL: http://supermum.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0