Goodmorning sunshine!

2009-04-18 @ 10:14:00
Idag var det då lördag igen... och alla är hemma! Det märktes definitivt på det oljud som jag väcktes av i morse...

De stora barnen, eller rättare sagt de unga vuxna är inte hemma... Värstinnan,(grannflickan), Lill Maran och Prinsen är hos pappa för det står tydligen målning på schemat... Undrar vad det är som ska målas? Huset kanske!

Divan är hos en kompis...

Jag har vant mig vid att ha min surgumma hemma här hos mig igen, men nu försvinner hon snart igen... hon ska flytta till stan.

Idag är det badkarsrally i ån... en årligen återkommande aktivitet i den här kommunen. Det är olika scoutgrupper, även långväga ifrån, som samlas och tävlar om vem som kan ta sig genom samhället fortast... Varje grupp har konstruerat sitt eget badkarsfartyg... det är nästan lite cortegenanda över det hela!

Brukar vara ganska roligt att titta på... en hel del kul incidenter som händer när tex badkaren välter. Ungarna tycker att det är superkul!

Få se om det kan bli ett par bilder!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0