Grekland? Näpp...

2009-04-18 @ 10:19:33
När man ser dessa bilder drar tanken genast till Grekland och dess övärld. Blått och vitt!

Men bilderna föreställer faktiskt hus i Andalusien...  Jag har även sett hus i Portugal målade på samma sätt, med samma blå färg.

Just den här blå färgen älskar jag och den borde enligt mig kallas för medelhavsblå. Det kanske den redan kallas för...?

              

                       Så enkelt men en fröjd för ögat!

               

  Här skulle jag kunna gå barfota... det ser så mjukt och varmt ut!

              

   Lite ojämna steg... här får man vara försiktig en mörk kväll!

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Vilka fantastiska bilder... :-)



Är det Andalusien som gäller nu?



Önskar dig en riktigt mysig helg!



Kram

Postat av: Camilla

Ohh vilka vackra bilder! Hehe tar det som en komplimang att du gillade bilderna och sättet jag löst det på, så tack för det :) Jag hade dock ingen aning om hur man la, eller ens att man kunde det, in en extra meny, så för mig tog det tid... Men kan du det, då är det ingen baggis!



Hmm, men om jag lägger upp receptet då är det ju ingen hemlis längre ;) Får jag fler som vill ha receptet, ja då får jag väl tänka om :P

Kramar

2009-04-18 @ 10:42:46
URL: http://filmtankar.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Jättefina bilder och vad spännande med ommöbleringen :) Nu har vi redan varit ute på långpromenad :)Hoppas att ni också har trevligt på er :)

2009-04-18 @ 14:48:19
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0