Hit och dit

2009-04-28 @ 19:51:11
Det har varit en massa rännandes idag! Hit och dit...

Divan och jag var ute på shoppingrunda... damen skulle köpa färg och lite annat till sitt nya boende. Vi hann med en fika på ett mysigt smörgåscafé också...

Sen har jag målat klart mina balkongmöbler och suttit en stund och njutit på balkongen. Bordet behöver nog en strykning till...

När det är klart kan jag börja tänka på lite mer växter och en del mysfaktorer... det blir ofta långa och sena kvällar där ute på balkongen så fort det blir lite varmare.

Balkongen är definitivt min favoritplats större delen av året!

Idag hade Bebben ramlat på dagis... så det var en alldeles blå unge vi hämtade hem! Han har varit ledsen hela dagen.
Igår åskade det på kvällen precis innan barnen somnade... det var första gången som Bebben uppmärksammade åskan, han var nog för liten för att bry sig sist det åskade.

Han gillade det inte alls... han kom ut till mig i köket och grät och så sa han: " Mamma... bixten booom... och spöket kommer och döda..."

Fin storebror vi har som skrämmer lillebror!


Kommentarer
Postat av: Sivan

Å vad gullig dom är ändå när dom blir rädda...men läskigt det där med spöken förstås. Ändå blir jag lite full i fniss att läsa det!



Min tjej som går i klass två kom och var förtvivlad en dag här för hennes tonårige storebror hade roat sig med att säga att hon inte skulle bli längre än hon är i dag. Att hon vuxit färdigt! Fatta att hon var ledsen då, vem vill vara under 140 cm hela sitt liv..... ja jag säger då det, syskonkärleken....dessa ungar!

2009-04-30 @ 09:36:21
URL: http://jagsiv.bloggagratis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0