Ombyggnadsprojekt på gång...

2009-04-18 @ 10:53:30
... ja inte hemma utan här på bloggen!

Hoppas ni har överseende med konstiga saker som kommer att synas... så småningom kommer jag att bli nöjd och då blir allt lugnt och stilla igen.

Just nu ligger det en massa tomma inlägg uppe, de har samband med bilderna till höger och kommer sen att ändras om till  vanliga inlägg.

Det här med bloggdesign är lite som att pussla... alla bitar måste hamna rätt annars så blir det inget av det hela.
Ett enda litet fel tecken kan vända upp och ner på hela bloggen. Det fick jag erfarenhet av igår!

Nu ska jag fixa i ordning min barnaskara inför långpromenaden och badkarsrallyt...

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0