Tiden går långsamt...

2009-04-29 @ 16:12:37
Idag har jag inte gjort mycket, förutom strukit över balkongbordet med färg en gång till.

Efter att jag lämnat barnen på dagis var jag iväg och hämtade några viktiga blanketter och sen handlade jag lite mat.

På väg hem från torget stötte jag på dessa tjejer som precis skulle till att äta sushi...

     

Fia och Divan... och naturligtvis söta och goa som de är så ville de att jag skulle göra dem sällskap, jag var nog lite tveksam men rätt var det var så satt vi där och åt sushi alla tre... Tack Fia det var jättegott!

Väl hemma igen så har det bara varit städning och matlagning... oj då... nu har jag visst tvättid!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0