Då ska vi seeeee...

2009-08-12 @ 10:57:18
... idag har ungarna bestämt att vi ska baka donuts!

Inte nog med det... de ska doppas i choklad och garneras med strössel också...

Fötterna känns lite bättre idag... tur att jag hade två lediga dagar för att vila upp dem lite. Igår kväll var lille Bror och jag ute och handlade, då tog vi samtidigt en runda i köpcentret.

Tittade efter glasföremål som är lämpliga att måla på... och så tittade vi efter gymnastikkläder, gympapåsar och gympaskor till skolbarnen. Nu vet jag vad vi ska ha i alla fall.... nu är det bara att vänta på att pengarna trillar in och att sakerna finns kvar när det är så dags.

När vi gick in på Ica, hoppade lille Bror ur vagnen... han stannade hela tiden och tittade på sånt som intresserade honom, rätt som det var så var han borta, jag hade svängt runt hörnet och det missade han nog... och trodde att jag gått åt andra hållet för han hade tydligen traskat tillbaka till ingången och ut igen. Jag letade runt omkring där vi hade varit, men ingen lille Bror.

Så gick jag också tillbaka till ingången och där kom det en tant bärandes på honom... lille Bror skrattade och pekade: "Där är mamma!"
Konstigt mina barn (ingen av dem) blir aldrig rädda och börjar gråta om de försvinner... de promenerar bara runt tills någon uppmärksammar dem. Lite farligt kanske!

Själv blir man livrädd och irrar runt som en hysterisk skata... oh my God, oh my God... var är barnet!

Apropå oh my God... så säger lille Bror då man hissar honom högt i luften... OH MY GOD! Pappan skojade med honom för ett tag sen då de lekte, sen dess tror lille Bror att det är så man uttrycker sig då man blir lite skraj!

Nä... man kanske ska lyfta på rumpan...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej och tack! Hade en superfin födelsedag. Jo jag har fått en ny design. Är supernöjd med den, blev så fin. Hoppas allt är bra, ser ju att du med har fullt upp. =)

2009-08-12 @ 11:08:50
URL: http://bjornhonan.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej !

Vad kul att du gillade min blogg !

Vinbären kände jag att det fanns ett behov hos folk att hitta information om, eftersom ca 75 % av alla som hamnat på min sida genom Google hade sökt på olika saker om just vinbär.

Speciellt om att frysa bären och när man ska plocka dem.

Hoppas jag kan hjälpa någon med det jag visste...



Usch vad rädd man blir när barnet försvinner !!!

Dina barn känner sig förmodligen trygga här i världen eftersom de inte blir ledsna om du försvinner.

Skönt med trygga barn, men som sagt läskigt...

Det finns ju trots allt människor som inte är snälla...

Som tur är så är de ju i alla fall rätt ovanliga !

Lycka till med munkbaket !

Det är mumsigt med donuts... =)

2009-08-12 @ 11:46:58
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Micke

Beror på var du befinner dig :)

Men vore kul som sagt :D



Kram

2009-08-12 @ 12:07:41
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Micke

Ajdå... Va synd då :)

Tur du inte följde med för vi stod i värsta ösregnet men fick 4 små abborrar iaf :D

2009-08-12 @ 14:36:11
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0