Idag tvättas det...

2009-08-08 @ 12:57:54
... solen skiner lika vackert idag! Så här skulle det vara varje dag på sommaren...

Flickorna är ute och leker på gården... lill Fan har varit lite småpojke nu och tittat på Mumintrollet med mamma... lille Bror och pappan sover.

Jag ränner upp och ner i tvättstugan...

Familjen väntar på rena badhandukar så att de kan dra iväg till sjön... själv känner jag att jag inte orkar. Måste ha en ledig dag hemma! Imorgon jobbar jag...

Jösses vad trist det ser ut på balkongen... blommorna har vissnat... de saknar en moders omsorg! Har liksom glömt av dem mitt i allt jobbande... Regnet gjorde också en hel del för att få dem att må dåligt... det blev för mycket vatten ett tag där.

Sitter och funderar på vad det ska bli för mat idag... något enkelt!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0