Liten kärleksgåva...

2009-08-25 @ 09:01:50
... det fick jag minsann av Lill Maran häromdagen!

    

Vi pratade i mobil och hon sa att hon ville komma hit. Hon skulle be storebror köra henne... men han ville inte!
Jag tänkte inte mer på saken utan det var mer att... "men ja ja vi ses ju på fredag då hon ändå ska komma hit!"
När jag sen - efter ett par timmar- befann mig på torget för att handla lite, kommer min lilla dotter plöstligt gående där med en hel svans av kompisar.

Hon kommer fram och kramar mig och så ger hon mig en påse med ett paket i...

Jag öppnar paketet (för det får jag order att göra...bums!) och det är en alldeles bedårande liten nalle med texten "Världens bästa mamma" på magen... så sööööt! I paketet fanns även en liten nyckelring med samma text...

    

Tänk vad en sådan liten gåva och gest kan göra en glad och varm inuti och nästan få en att brista ut i tårar av lycka.

Älskar dig lill Maran...



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0