Solen strålar...

2009-08-14 @ 09:16:55
... och det gör mig glad! Så mycket trevligare att gå upp till ljus och solsken än regn...

Hinner sitta vid datorn en stund innan det är dags att ge sig av till jobbet. Är inte ledig förrän på fredag igen... det blir åtta dagar på raken om jag räknar gårdagen... får man egentligen jobba så många dagar på rad?

Fast jag klagar inte... jag njuter av att vara på jobbet... rena semestern!

Fast det blir nog inget kulturkalas för mig... återstår endast ett par dagar nu... men jag kommer nog inte att orka. Tog en sväng i stan igår efter jobbet, så mycket folk ... men inte var det kul att gå runt ensam!

När jag kom hem satte jag igång med middagen... ingen annan gör ju något! Sen bakade jag en chokladkaka, som jag lät stå framme för att svalna... gick in i mitt rum för att vila en stund, kände att jag var tvungen att försöka sova lite eftersom jag inte sov något natten innan. Jag låg där och försökte, men det gick inget vidare...

Fick en fruktansvärd huvudvärk som gjorde att tårarna sprutade av sig själva... och så gjorde det ont i hela ögonen. Jag gav upp och gick upp igen...

Då hade någon/några ätit upp hela chokladkakan och inte ens sparat en endaste smula till mig... Sur!

Sen var det dags för tvättstugan...

Nu ska jag ge barnen frukost och sen ska jag iväg. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej, vad roligt att du tittade in på min blogg på Amelia. Ibland är man ju så trött så man kan gråta av bara det..inte en endaste bit kaka till dig..nästa gång får du gömma en bit:) Ha det så trevligt om du går på kulturkalaset. Jag har varit i Göteborg för några år sedan på kulturkalset när jag och dottern hälsade på någar släktingar. Kramar!!

2009-08-14 @ 11:08:23
Postat av: Fyrbarnsmamman

Känner tyvärr igen det där med försvinnande chokladkakor alltför väl! Förbaskat tröttsamt!!

Kram

2009-08-14 @ 14:16:43
URL: http://www.tess74.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0