Välkomna på lite...

2009-08-20 @ 09:49:22
... antipasto hos mig ikväll!

    

Ja inte hit hem till mig utan till min dröm i Toscana...

Det här hittade jag igår kväll när jag satt och slösurfade lite. Själva huvudbyggnaden är på 570 kvadratmeter, som rymmer stort dubbelvardagsrum med öppen spis, stor matsal, stort kök där man även kan sitta och äta, flera badrum och sovrum, gästlägenhet med eget vardagsrum och flera sovrum m.m

Dessutom tillhör en del små kringliggande byggnader, stor mark med vin och olivodlingar, samt vanlig köksträdgård.
I källaren finns ett rum fullt ekiperat för att göra vin...

Lite... eller rättare sagt mycket för dyrt... tyvärr! Men man kan alltid drömma...





Här finns både stenfasad, fönsterluckor, valv, stenväggar och synliga takbjälkar... perfekt!
Och se så högt det är i taket i sovrummet...

Delar av huset är urgamla (12-1300 talet), allt är renoverat försiktigt för att bibehålla det gamla.




(Bilderna lånade från Toscana houses)


 

Kommentarer
Postat av: Micke

Vem vill inte ha det så :)



Ska kolla upp med vem som ska betala vad. Anser att vi INTE ska betala detta för vi tycker han ska vara där han vill och känner sig trygg.



Ha en underbar fredag // Kram

2009-08-21 @ 08:22:46
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0