Värk,värk och åter värk!

2009-08-25 @ 11:01:31
Det är min vardag just nu...

Verkar inte vilja bli bättre. Jag har grejer att göra... en massa saker att fixa. Har inte tid att sitta här och vara halvt handikappad.
Är i alla fall klar med lill Fans rum, det bidde en hel sopsäck...

Idag tar jag nog mitt eget sovrum... det går snabbt och lätt, för det är så litet och rymmer inte så mycket.

Undrar om det finns några tonårsdöttrar som skulle kunna tänka sig att ställa upp och hjälpa sin mamma lite?

Har hittat en byrå och en sekretär på blocket som jag vill ha... men hur sjutton ska man få hem sakerna?

Elände...

Kommentarer
Postat av: Micke

Kan få hem det med godståg eller bussgods ?



Ja vi får se vad Göksäter är för något, har aldrig varit där så det ska bli kul... Kram

2009-08-25 @ 11:08:51
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0