Då var snart...

2009-12-13 @ 19:38:29
... luciadagen och tredje advent till ända!

En lång dag... först jobba och sen hem och laga mat, äta middag och lussefika, sen iväg en snabbis till affären med Prinsen som var här på middag idag också.

Idag var det lill Prinsessans tur att tända adventsljusen... de lite stora barnen försökte få henne att lära sig någon liten vers att läsa... men det nappade hon inte på... hon var alldeles för ivrig... fikan och bullarna väntade ju.

                "Idag är det lucia och nu ska jag äta lussebullar..."

Så löd damens vers och hon var allvarlig då hon sa dem...

Jag är så fruktansvärt trött på allt... jag orkar inte med det här mycket längre! Det är inte ens kul att skriva längre... Händer bara tråkiga saker!

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova...

Och inte en endaste lucia såg jag på hela dagen...

Kommentarer
Postat av: vilsen

Men snälla...sakta ner lite, du måste vila lite, och få något mot värk. Det gör ont i hjärtat på mig att se hur jobbigt du har. Tycker så mycket om DIG! Och verkligen BEUNDRAR dig...

Skickar varma hälsningar och ännu varmare kramar. Tänker på DIG...Katarina

2009-12-14 @ 10:48:54
Postat av: only me

hoppas det lugnar ner sig lite för dig på andra sidan jul kramar...



såg inga lucior igår heller men ikväll ska man på två julfester med lucior så då får man så man klarar sig...

2009-12-14 @ 11:35:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: therese

Du och jag kan ta varandra i hand vännen! Känner precis som du! Skickar en varm kram och ett ehtt tips om apotekets naproxen.

Kramar

2009-12-14 @ 14:57:38
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Snorkfröken

Det gör väl inget att du inte såg nån Lucia, du är ju den finaste Lucian själv med ditt långa, vackra hår.

Hoppas du fått vila lite nu.

2009-12-15 @ 00:41:56
URL: http://www.snorkfrokensblogg.blogspot.com
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Du behöver verkligen inte tänka på det :) du får ta de när du har tid och har vägarna förbi, inga problem.



Hmmmm det var wierd undra vad de var för webbläsare för det funkar i FF och i IE :) tack för att du berättade.



Hihi tror att han tyckte de var lite skoj också faktiskt.

2009-12-15 @ 15:10:07
URL: http://candis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0