En tjuvkik ifrån julafton...

2009-12-26 @ 11:59:11
Ska strax iväg till jobbet, men tänkte först sätta in ett par bilder från julafton här på bloggen...

    
      Vår lilla gran "Kungen"...               Min enda prydnadstomte...

    
      En del av familjen på väg...             Hej & Välkomna önskar Divan!

    
      Värstinnan och Prinsessan...                   Lill Prinsessans hår...

    
      Min bror har/är en bock!                Här är hans kulor...

Vår gran är liten men fin tycker vi... pepparkakorna och polkagriskäpparna som hänger i den har en rykande åtgång! När jag i år skulle plocka fram mitt julpynt så var det som bortblåst... inte en tomte i sikt. Har inte lyckats klura ut var jag gjorde av dem i fjol. Så det är en ensam liten tomte som står brevid julgodiset... och lyser, för det är faktiskt en ljuslykta!

Halva familjen åkte tåg till brorsan och halva åkte bil... så vi kom inte fram samtidigt! Divan var fin i svindyr blus... Alla flickor inklusive mamman hade haft flätor i håret, så alla (utom Divan) var vågiga i håret.

Brorsan gör varje år i ordning en fin bock som står och välkomnar vid entren... De hade en stor och fin gran, hämtad i skogen hos förädrarnas granne.

Det kommer lite mer bilder vid ett senare tillfälle...

Ha en bra annandag!

Nu bär det iväg till jobbet... ända tills klockan 9 ikväll... och sen är jag inte hemma förrän halv 11.

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :D är verkligen nöjd över allt jag fick och det är inte färdigt än verkar det som hihi, 11 paket väntar på mig ifrån mina svägerskor och svåger :) och älsklingen. Knas hihi.



Åhhhh :D spännande och äntligen få veta vad de är i deras rullar, då ska de göras sushi i Österrike sen hihi!

2009-12-26 @ 15:36:23
URL: http://candis.se
Postat av: Carro

god jul :D

2009-12-26 @ 23:56:25
URL: http://chitay.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0