Ett steg närmare...

2009-12-18 @ 14:43:49

Då har jag inhandlat brorsbarnens julklappar...

... och en massa ingredienser för att använda till julgodis! Få se om det blir något gjort ikväll...

Vi var och kikade på julgranar... 190 för en vanlig och 380 för en kungsgran. Vill titta på ett annat ställe först och sen får vi se vad det blir för en gran.

Never again... släpar jag med mig dessa mina barn på julhandel i köpcentrat igen...

De bara bråkar och håller på hela tiden... ska ha det ena eller andra och så för de oväsen. Jag fick till slut ge efter för deras tjat för att det äntligen skulle bli tyst på dem. Jag stod inte ut med tanternas blickar...

(Gud förbarme sig över skrikande ungar...)

Min kamera har kommit... den står på laddning nu! Värstinnans julklappar har också kommit och ligger på ett säkert ställe.

Nu ska jag sätta igång med maten åt telningarna...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0