Försovning och iskana

2009-12-13 @ 09:40:24
Idag försov jag mig... elände!

Jag vaknade tio minuter innan bussen skulle gå... det blev till att hasta. Lille Bror vaknade naturligtvis och följde mig skrikande i hälarna.

Lill Maran blev aningen arg när jag väckte henne för att ta hand om lille Bror. Jag hatar att höra honom gråta när jag går iväg...

Det var kallt ute... låg kvar lite lite snö utav det lilla som föll igår! När jag kom till backen och klev ut på cykelbanan för att korsa den så sa det bara svisch... och jag är ute på isen och åker!

Det var så halt... rena isbanan i backen. Fick försiktigt ta mig över gångbanan till ett räcke på andra sidan... sedan var det bara till att kana neråt. På vissa ställen gick det utmärkt att gå... isen var väldigt oregelbunden!

Undrar hur resten av dagen blir? Får man en dålig start så brukar ju resten av dagen inte heller bli så bra...

En glad Lucia önskar jag er i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Önskar dig detsamma och hoppas din söndag blir trevlig och avkopplande, trots jobb.

KRAM

2009-12-13 @ 11:44:31
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0