Hela havet stormar...

2009-12-15 @ 16:17:05
Det är full rulle på jobbet... julresorna släpptes igår och det ringer som bara den.

Just nu är det en lugn stund... puh (torkar svetten ur pannan)... och jag sitter här och undrar hur jag ska hinna göra allt jag måste göra innan julafton.

Förstår inte riktigt hur jag ska hinna allt på två dagar...

Hade jag haft en massa pengar sparade så hade jag ju redan kunnat klara av julhandeln, men nu är jag inte så lyckligt lottad.

Men, men ... på något sätt löser det sig väl!

Den senaste tiden har det också varit en del sammandrabbningar på jobbet där kollegor råkar i luven på varandra... och det är inte kul... hm... vuxna människor som beter sig som barn!

Min lilla Värstinna håller ställningarna hemma och hon är så duktig... vilken supermamma och matmor hon kommer att bli! Tack älskling!

Nu är klockan redan 16:15... bara en timma och 45 minuter kvar... det tog visst en väldig tid att få det här inlägget skrivet, ett ord här och där mellan samtalen.

Det kanske blir ett inlägg till i afton om inte den här damen slocknar när hon kommer hem!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0