Nu är även julklapp nr 2 inhandlad...

2009-12-17 @ 11:07:53
... då kanske går vägen i alla fall!

På söndag ska jag ut på shoppingtur med Prinsen och då blir det nog en hel del inhandlat. Det hoppas jag i alla fall...

Hela kvällen igår mådde jag illa... förmodligen på grund utav en sån där baguette med västkuströra som jag snabbt intog på min korta lunch... hela natten har jag legat vaken och mått illa...

Ingen sömn och därför inget arbete idag... jag mår fortfarande illa!

Det blir till att vila och julstäda om vartannat idag... måste passa på när jag får lite extratid. Till kvällen... om jag inte mår illa då med eller om inte illamåendet har utvecklat sig till något mer... kanske vi kan göra lite julgodis.

Igår köpte jag ett par nya stövlar till mig... ett par mysiga, "lite småflummiga" för en mamma i min ålder. De var svarta och mjuka och goda med päls och snören som skulle knytas. Påminde lite om uggs... men ändå inte!
Ingen klack var det och de var lite räfflade under... jag hoppas att de ska klara halkan lite bättre än mina andra iskanestövlar.

Nej... nu ska jag lyfta på rumpan och låta barnen lyssna på Spökligan... som de diggar!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0