Nu är jag helt slut...

2009-12-23 @ 22:08:34
... och än är inte dagen till ända!

Har en massa paket att slå in...

Det har varit fullt ös sen klockan 5 i morse... efter jobbet har jag bara stressat fram och tillbaka mellan hemmet och köpcentrumet. Det är illa att man blir så glömsk när man är stressad...

Ett tag där höll jag på att tappa huvudet...

Längtar efter att få lägga ner mitt tunga huvud på kudden och bara sova... gå i ide som en björn. Men tyvärr återstår det många timmar innan jag kan få slå mig till ro.

Önskar er en trevlig kväll... med lite lagom julstök och en massa mys!

Kommentarer
Postat av: Tizzel

Hoppas du finner lite julefrid någonstans!

God Jul önskar Tizzel med en stor Julkram!!

2009-12-24 @ 11:44:29
URL: http://tizzel-o-tazzel.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0