Sovmorgon och shoppingtime

2009-12-27 @ 11:32:25
Idag har jag haft sovmorgon och om en stund tänker jag smita från alla barnen och springa ner till köpcentrumet och inhandla ett par tröjor och lita annat smått och gott som jag behöver.

Igår var jag inne en snabbis på Lindex medan jag väntade på bussen för att åka till jobbet... gud så mycket folk där var. Milslånga köer...

Jag hittade tröjan jag vill köpa (en som passar till klänningen jag har köpt för att ha på mig på nyår) och jag hade tur för den var med på rean... halva priset mot vad den tidigare kostat.

Men eftersom jag inte hade tid att vänta och stå i kö... så gjorde jag en fuling! Jag gömde tröjan på ett säkert ställe (tror jag), för att idag kunna återvända och köpa den.

Nu blir det sen frukost och sen iväg...

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0