Uppe med tuppen

2009-12-06 @ 12:15:15
Jag gick upp redan klockan sju idag och började göra mit i ordning för att gå till jobbet. Hu vad trött jag var... nästan så att jag mådde illa! Hade sovit jättedåligt och vaknat hela tiden...

När jag var nästan klar för att gå tänkte jag att jag i alla hast bara skulle kasta ett öga på mitt schema... och vad ser jag där...jo 14-21 står det!

Och jag som var helt inställd på att jag jobbade 9-14... hade alltså vänt på det!

Jag la mig en stund till... och gosade med lille Bror som vaknat. Sen åt vi advents frukost och det var Prinsessans tur att tända ljusen:

            
"Nu har jag tänt det andra ljuset och jag hoppas att det snart blir jul i huset... "

... det var hennes lilla vers!

Till frukost åt vi goda kalkonmackor och drack indiskt chai te... med smak av julen!

Vi har dessutom hunnit hänga upp tjejernas nya gardiner som till slut efter väldigt lång väntan äntligen anlänt...
så nu är det väldigt rosa därinne i rummet!

               

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0