Vår i luften

2009-12-06 @ 16:49:25
Idag när jag kom till det område där jag jobbar så hade gatuverket sopat alla gator... asfalten var ljus och ren!

Det kändes som om det vore vår i luften... allt smågrus och alla löv var borta.

Vips så var jag tio år igen. Flätat hår, iklädd stickad tröja med grönt mönster och ett par rosa jeans med tjafs (det var mina älsklingsjeans på den tiden och Annika i Pippi hade ju rosa jeans)...

Alla barnen hoppad hage eller twist... Och solen hade precis börjat att värma lite! Det gjorde den dock inte idag...

Ljuva minnen!

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Taaack :D jättekul att du gillar dom <3 hoppas du får en fortsatt trevlig andra advent :)

2009-12-06 @ 17:03:19
URL: http://candis.se
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :)) tack. Hehe ja de har en brasa inne på Mc Café delen så att säga, hur mysigt som helst!

2009-12-06 @ 18:19:46
URL: http://candis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0