Aj aj aj!

2009-02-27 @ 19:08:33
Mina stackars armar värker...

Idag skickade jag Divan och hennes kompis till Ikea för att köpa en hylla till lill Fans rum. Det blev en svart Expedit, som matchar med resten av färgerna i hans rum. Svart, grått, rött och vitt!

Varför passar aldrig hålen riktigt? Det är alltid något som känns fel när man väl håller på och skruvar, fastän man försöker skruva jämt så att det inte ska bli skevt.

I nästa vecka ska jag själv ta mig en tur till Ikea för att köpa förvaringslådor som passar till hyllan...

Jag gick in på skopunkten för att se om jag kunde hitta ett par billiga "hemma" stövlar, alltså mjuka och bekväma stövlar som kanske inte passar att ha på jobbet... Men det fanns inga! Däremot hittade lill Prinsessan ett par fina stövlar hon inte kunde slita sig ifrån. Jag kom dessutom på att lill Fan lyckats göra sönder sina vinterkängor och faktiskt sprungit runt i kylan i en veckas tid i sina höstskor. Det fick bli ett par nya kängor till honom också... och när vi ändå var i farten så fick Prinsessan det par som var gratis... ett par fina ankelstövlar i brunt.

Sen var vi faktiskt och köpte en del av lill Fans födelsedagspresent... jag låg och tänkte länge och väl igår kväll på vad som skulle kunna vara en bra present. Jag ville ge honom något speciellt... och jag tror att jag kom på det!

Prinsessan säger att han kommer att skrika utav lycka på måndag! Det blev en väldigt dyr present eftersom jag var tvungen att köpa hyllan också... för annars skulle han inte ha någon plats att ställa sin present på. Fast det är klart hyllan hade jag ju redan bestämt mig för för längesen.

Idag blir det pizza... mina händer och armar orkar inte mer idag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0