Avslappning... skumbad gör susen!

2009-02-08 @ 00:34:34
När ungarna somnat och Divan gett sig iväg för att gå på bio... spolade jag upp ett bad. Och inte vilket bad som helst... utan ett skumbad med en massa bubblor och med levande ljus på badkarskanten.

Där låg jag länge och väl och filosoferade...

Vad skönt det är och så avslappnande! Det var mysigt... men tänk så mysigt det hade varit om man hade haft sällskap... och dessutom haft något gott att dricka och äta (vindruvor) och naturligtvis lite fin musik också i bakgrunden... då hade det ju varit SUPER mysigt! Och det bästa av allt hade ju varit att jag hade sluppit att skrubba mig själv på ryggen...

                        

Kommentarer
Postat av: Fierza

Åh, va gött!!

Nu fick jag en sån känsla och måste bara ta ett långt bad sen!

Hoppas det hjälper mot spänningshuvudvärk bara...

Ska nog be din kära dotter göra mig sällskap också, hahaha!

Hoppas allt är bra!

Kram

2009-02-09 @ 18:41:55
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: mimia

Allt är finemang! Hihi du och Natha badar hos dig... här har jag Ange o Anna som ska bada skumbad om en stund...



Om du verkligen slappnar av så hjälper det nog mot huvudvärken!

2009-02-09 @ 18:59:33
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0