Det faller små små...

2009-02-19 @ 01:51:28
...snöflingor utanför mitt fönster! Och jag ser att pulkbacken äntligen börjar att se ut som en pulkbacke ska se ut...

Hoppas det ligger kvar tills imorgon bara...

Jag var tvungen att öppna mitt köksfönster och stå där en lång stund och bara andas in den kalla luften och titta på de små små snökornen... de är pyttesmå! Det är kramsnö...

Jag älskar att vara ensam och vaken vid den här tiden... allt är tyst och stilla... det är nästan så att jag kan höra mina egna tankar. Sömnen vill inte riktigt infinna sig.

Huga ... jag måste ju faktiskt gå och lägga mig nu för annars orkar jag inte upp i morgon bitti...




Kommentarer
Postat av: only me

vilken nattsuddare du är... sånt orkar itne jag längre. är imponerad om klockan närmar sig tolv om jhg inte har somnat då hehe.



singlar fina flingor här oxå. säger som du hade varit trevligt om barnen hade kunnat få åka pulka på lite snö och inte småisigt blött gräs hehe.



själv tänker jag ta minstingarna med mig upp till min syster utanför halmstad idag och rymma från tonåringarna. ska bli skönt att komma hemifrån så om det bara är för ett kort tag o en massa ungar iaf ler

2009-02-19 @ 10:09:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Andréa

Oj, här är det massor av snö :) Lite FÖR mycket istället.

2009-02-19 @ 10:19:10
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0