Det gör ont...

2009-02-11 @ 21:35:42
Idag har varit en sån där ledsam dag!

Ett av mina barn mår jättedåligt! Och då gör det så fruktansvärt ont inne i mig, jag vill hjälpa och jag kan inte. Att jag inte kan hjälpa gör saken ännu värre...

Idag blev det spaghetti och köttfärssås kryddad med tårar till middag och det var inte utav löken mina ögon tårades.

Ibland önskar jag att jag kunde trolla... eller att jag var anden i flaskan... men nej, jag är bara en vanlig liten mamma som inte har de resurser som krävs.

Sånt är
shit!

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Det kan vara hemskt att känna sig otillräcklig...



Kram

Postat av: only me

ja ibland känner man sig tyvärr lite maktlös =(



kram

2009-02-12 @ 13:12:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Ingela

Inte lätt när ens barn mår dåligt.. Och att känna sig maktlös gör ju inte saken bättre. Hoppas att det ordnar sig vännen!



Stor kram från mig!

2009-02-12 @ 23:06:09
URL: http://mammabloggen.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0