En intensiv natt...

2009-02-04 @ 14:03:50
... det blev inget sova för lilla mamma i natt!

Spyanfallen har avlöst varandra... satt med Bebben inne på toaletten och lyckades lära honom att spy över toaletten och hörde samtidigt att lill Prinsessan började att hulka inne i vardagsrummet (hon låg på soffan och sov)...

Vad gör man? Kastar Bebben på golvet och springer in och tar lill tjejen istället... nej det går ju inte!

Fick skynda mig att tvätta av honom och stoppa honom i säng och sedan rusa ut till lillan som klarade sig ganska bra för jag hade ställt en hink brevid henne...

När vi satt där öppnades dörren till lill Fans rum och han sprang ut till badrummet och så var det hans tur...

När de tre väl somnat mådde jag själv så illa att jag själv var tvungen att uppsöka spyhuset... när jag var klar kom Prinsessan. Hon mådde illa men hon klarade sig från att kräkas!

Sen började det hela om igen... ett varv till!

Divan som rymde härifrån... skrev meddelande i morse att hon också var dåligt!

Ursäkta det här äckliga inlägget... men då bloggtorka råder, så tänkte jag att det var bättre än inget alls!

                                                                                    Moahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fy stackars er som åkt på magsjuka. Lider med er. Dags för proviva? ;) Låter som en bra idé då käner jag en i stan iaf :) hahaha

Skulle precis lägga ut nya bilder på bebisarna :D

2009-02-04 @ 14:12:45
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Myra

Fy fan vilken natt! Iiiiiiinte avis på en fläck!

2009-02-04 @ 15:42:27
URL: http://myrasmysterier.blogspot.com
Postat av: Singelpappan

Usch så trist! Hoppas att ni alla mår bättre idag... :-)



Kram

Postat av: only me

usch stackars dig/er! här har vi som tur var klarat oss från magsjuka än så länge iaf...

fast du har ju lite tur att alla verkar vara sjuka på en gång.. det är tråkigare tycker jag när de avlöser varandra. lika bra att ta allt elände på en gång =)



hoppas ni kryar på er snart

kram

2009-02-04 @ 16:43:13
Postat av: mimia

Tack för era snälla kommentarer!



Vi mår ganska bra redan allihop... ska strax äta middag... riktig mat, vi provar på det med en gång. Sen får vi se om det blir några återfall!



Jag är nästan lättad över att alla fick det på en gång, för det kan dra ut så på tiden när man får det i omgångar, ofta blir det så då att någon till och med får det två gånger.



Det var faktiskt första gången på riktigt riktigt länge som vi fick magsjuka.

2009-02-04 @ 17:24:20
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0