En massa på gång

2009-02-05 @ 16:11:45

Idag har jag varit på köpcentret och skrivit ut en massa bilder som maken ska ha med sig till tjocka släkten. Bilder på ungarna alltså...

Han är glad nu maken... egentligen skulle han inte alls ha åkt till sitt hemland utan till grannlandet för att därifrån resa vidare till ett annat land. Men det visade sig att det visum han behöver kommer att ta tid så då passar han på att istället för att stanna i grannlandet åka hem och träffa släkt och vänner... typ två veckors extra "semester".

Men det är bra för då sparar han de pengar han skulle ha lagt ut på hotell och mat i två veckor... resan mellan de två huvudstäderna tar bara typ tre timmar med taxi och kostar inte ens en hundralapp, så det är klart att man väljer det som känns bekvämast.

Nu ska jag strax tvätta och packa väskan åt maken... och jag får inte glömma det viktigaste att ladda kamerabatterierna så att han kan fota alla kusiner...

Har varit ute och handlat en del "grejer" som han lär behöva... bara en massa saker att stoppa i neccesären.

Men varför gör då inte maken detta själv... nej för han är för upptagen med att åka runt till släkt och vänner här... som vill skicka med honom än det ena och än det andra!

Sist han reste ner hade han med sig ett avgasrör i bagaget... och jag vet att det är en som vill skicka med honom en såg den här gången! Det är samma person som förra gången förresten...

Nej, nu ska jag innan tvätten förse mina små änglar med en god soppa... 
Det är väl bra när man har haft ont i magen eller?

Lite senare ska jag göra något gott till mig och maken med kycklingfile, fetaost och oliver... lite måste vi ju mysa!


Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Mys med maken...



Det låter nått det! ;-)

Postat av: mimia

Ja lite mysmiddag skadar inte... annars e d inte så mkt mys precis!

2009-02-05 @ 16:53:47
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0