Funderingar

2009-02-11 @ 14:43:50
Den sista tiden har jag funderat över livet ganska så mycket...

Ibland är det kanske så att man behöver genomgå en STÖRRE förändring för att känna sig tillfreds med sitt liv... det behöver inte vara att man mår dåligt eller känner sig desperat... utan det kan vara något som tillhör den personliga utveckllingen.

Jag har stor lust till att flytta... antingen till en annan stad eller ett annat land. För att börja ett nytt kapitel i mitt liv... men det är inte den lättaste sak att göra när man har barn. Småbarnen skulle det nog inte vara några problem att flytta på... men de äldre!

Jag vill ju leva ett liv som JAG trivs med, men jag vill också vara där för dem... och om jag flyttar utomlands tex då skulle jag inte kunna vara där för dem på det sätt jag vill och jag skulle inte kunna bli den dundermormor/farmor som jag vill vara...

Man skulle ju kunna flytta utomlands bara under en period men då kan det ju bli rörigt för de små barnen...

Hur jag än vänder och vrider på det så är det alltid något som inte blir bra.


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0