Grattis min Prins!

2009-02-28 @ 21:19:22
Idag fyller Prinsen 21 år... jag födde honom på min 21 1/2 årsdag. Nästa år blir jag 44 och han 22... precis dubbelt! Det händer bara en gång... att man är dubbelt så gammal precis på siffrorna... för dubbelt så gammal är man ju alltid!

Gud vad rörigt jag skriver...

I alla fall...

                    

Hoppas ni får en jättekul kväll ute och att pappas mat smakade smaskens! Puss på er!


Min lilla Värstinna... Grattis på namnsdagen idag! Jag glömde att säga det när jag ringde... och sen var ju din mobil avstängd. Puss på dig med!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Grattis till grabben i efterskott!

2009-03-01 @ 14:24:15
URL: http://jagsiv.bloggagratis.se/
Postat av: Sivan

ps. jag har länkat till dej på min nya blogg också nu! Hoppas det går bra, säg bara till om du inte vill vara med där.

2009-03-01 @ 14:25:56
URL: http://jagsiv.bloggagratis.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0